بررسی پوشش سقف آندوویلا

سقف آندوویلا

آندوویلا نوع دیگری از پوشش سقف های شیبدار کامپوزیتی است، که مانند سبک مدیترانه ای و با شکل ظاهری سفال طراحی شده است.

مناسب مشتریانی است که به دنبال پوششهای سقفی ،زیبا ولوکس ، بدون احتیاج به مراقبت و رسیدگی در مدت طولانی وهمچنین مقاوم و با قیمتی مناسب می باشند.

آندوویلا به راحتی وبا سرعت بالا قابل اجراست و در برابر بادهای شدید و تغییرات دمای منطقه ای مقاومت بالایی دارد..

آندوویلا به عنوان پوشش سقف ویلاها ، سر در ساختمانها و آلاچیق ها ،برای مشتریانی که زیبایی را در کنار استحکام در نظر دارند گزینۀ بسیار مناسبی است.آندوویلا دچار یخ زدگی نمی شود و نشت آب نخواهد داشت و همچنین یه دلیل انعطاف ورقهای آندوویلا در قسمتهایی از سقف، که پیچدگی دارند احتمال شکستگی را از بین می برد.

 ساختار آندوویلا

آندوویلا  از لحاظ مواد اولیه با آندولین یکسان می باشد بدین معنی که از نوعی قیر طبیعی بنام بیتومن به همراه مواد سلولزی بازیافتی  (دارای تأدیه از موسسۀ (ICC-ESS ورزین و رنگدانه های طبیعی در طی فرآیندی خاص در حرارت وفشار بالا تولید میشود.

مراحل تولید به گونه ای طراحی شده که حداقل دی اکید کربن را متساعد می کند ودوست دار محیط زیست بوده وهمچنین فاقد آزبست می باشد.

آندوویلا سقفی با قابلیت تهویه

ورقهای آندوویلا به دلیل شکل هندسی خاص خود دارای خاصیت تهویه ای می باشد بدین ترتیب که هوا دائماً در زیر ورقها جریان خواهد داشت که باعث خشک شدن سریع سقف ، بعد از بارش برف و باران شده و از تعرق سقف و ایجاد نم و رطوبت در داخل ساختمان جلوگیری می نماید

ورقهای آندوویلا در فشار و حرارت بالا و با تکنولوژی sealsmart  ساخته شده و به همین دلیل نمونه مشابه و یا تقلبی ندارد .

ویِژگی های سقف آندوویلا

ورق ها بسیار سبک بوده و معادل ۱۵ برابر از ورقهای سفال طبرستان و ایرانیت سیمانی و ایران روف تایل سبکتر است  و همین امر موجب کاهش هزینه های بارگیری و حمل ونقل و حتی انتفال آن به بالای بام میگردد و همچنین هیچگونه شکستگی و پرتی هنگام انتقال ورقهای آندوویلا حادث نمی گردد و حتی با وزن کمی که ورقهای آندوویلا دارد درهر مترمربع تحمل ۳۵۰ کیلوگرم سنگینی را دارا می باشد و در برابر بادهای شدید تا ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت مقاومت دارد و بدلیل اجرای ۱۵ میخ برروی ورقها بر اثرراه رفتن بر روی سقف بعد از اجرای کامل آن ،ورقها جابجا نشده و از آب بندی خارج نمی گردد.

در فصل تابستان و بر اثر حرارت ناشی از تابش خورشید، قیر داخل ورقها در محل همپوشانی به یکدیگر محکمتر جذب شده و سقف را بطور یکپارچه آب بند می نماید. ورقهای آندوویلا دارای تونالیته رنگی می باشد و پس از اجرا نمایی بسیار شیک وزیبا به نمایش می گذارد. به دلیل مواد اولیه و فرآیند خاص تولید ورقهای آندوویلا ، قارچ زدگی و کپک زدگی هیچگاه بر روی آن ایجاد نمی شود

مشخصات فنی آندوویلا

مشخصات فنی آندوویلا

رنگ بندی آندوویلا

رنگ بندی آندوویلا

مراحل نصب آندوویلا